.Silakan.


I made this widget at MyFlashFetish.com.

.Terbaek.

.Petikan Al-Quran.

Saturday, May 24, 2014

I'm so sorry Sayang.

Assalamualaikum buat sekian kalinya. Malam ni ku bersuara seketika. Ingin menyampaikan seribu kata yg terasa bersalah buat si dia. Malam ni, aku paksa dia utk layan aku. Walhal dia dah tunggu aku lewat sejam n then, dah pun  tertidur. Rasa sedih, sayang, terharu dan terkata. Sayangnya ku dekat dia bukan hanya sekadar rekaan.

Akhirnya, penantianku utk skyoe dgn dia dah berakhir. dia sanggup dan rela on skype, bangun tidur, basuh muka utk jaga hati aku. Aku ni yang tak sedar n tak jaga hati dia mungkin. Maaf. Ku kan cuba utk menjaga hati mu sehingga nyawaku yg terakhir. Sampai saya mati, saya akan jaga awak baik2 sayang. Dia skype dengan aku sambil dengar 'All Of Me'. ILOVEYOU SAYANG!!! I'm sorry for make you hurt. Tak niat nak sakit kan hati you.

Tadi petang dah pegi rumah dia. Dah jumpa pun dia. Tp balik dgn hati yg kurang enak lah. Aku sayang dia. Siapa yg tak jeles kan kalau orang yang kita sayang chat or rapat dengan org lain. Tp, dah cuba bertahan pun. Sorry sbb sakit kan hati awak. Ptg td jugak nak jumpa abah dia. Teringin sangat. Sebab abah dia ada cakap nak tengok. Nak bersalam. Tp tak sempat. Abahnya di kampung. Sempat jumpa mamanya saja. Sayang. I'm happy with you. I wanna be with you. I wanna 'stay by your side' until i die. Oppsss. Okey. Ayat stay by your side tu, aku tanya dia sendiri depan2. Dia yg cakapkan. Live jugaklah. Maaf lah. kita tak pandai 'BI'. Kita ni teruk sangat.

Okeylah. Rasanya sampai di sini saja. Aku nak cerita n nak cakap dengan dia sangat2. Tp aku rasa sedih and bersalah. Sebab tu aku tulis apa yg aku rasa nak luah. Aku sayang dia sangat2. Akhir khalam, Saya Cintakan Awak. Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment